Norvay Travel: We write new epic*

FST 17 Kasım 2007

terimsirit.jpgTecnical director of Nasional Team Fatih Terim say that he not fraud of loose the match of Norvech National Team. I last night hear a futbool player of Turkey say that “we write epics in the end matches always sometimes and we write epic in Norvech”.

I believe our team will exit to the high grup in Europe cup. I wish sucessfulls to our national team and emperore Fatih Terim and the players are want to ready beat the Norvech. I want good skore in thabele. Somebody say I the Fethi is the Norvegian in inside us but it is not true, it is an okazyon, aniway. I am Turk and I am proud that Turk team write epic, pastoric poems in the other Norvech Travel under the control of Mister Terim.

terimsiritwam1.jpgIf Norvech win game, What can Terim do and we will look to the front as nation of Turkey. Not to the back. Anyway, if you want take lesson, Coquerer the Emperor will give inglish lesson moneyless. Apllication to Fethi is good, pay money, I like money. I want president salary 10000 dolar, Emperors salary is more good 100.000 dollar everything is something is okay, what can ı do?

* Norveç Seferi: Yeni Bir Destan Yazacağız

Popularity: 57% [?]

101 Yorum

  1. tuba - 17 Kas 2007 - 1:36 am

    :))))))) allah da sizi güldürsün…

  2. FST - 17 Kas 2007 - 1:39 am

    İngilizceme gülmemişsinizdir umarım, sonuçta “What can I do” elimden gelen bu ancak…

  3. bliyaal - 17 Kas 2007 - 3:28 am

    “okazyon” ve “everything is something” ifadelerini kullanmamışsınız fethi bey.

  4. FST - 17 Kas 2007 - 9:39 am

    Bliyaal,

    Somebody say I the Fethi is the Norvegian in inside us but it is not true, it is an okazyon, aniway.

    ve

    100.000 dollar everything is something is okay

    Senin ingilizcen yetersiz olduğu için dikkatini çekmemiş. Ders alma ihtiyacın var.

  5. FST - 17 Kas 2007 - 10:15 am

    Bir de benim gençliğimde takımımız galipken tribünlerden “Tabelaya bakalımgöbek atalım” diye bağırırdık. Demek ki “taleba” aslında var, Fatih hocaya haksızlık etmişiz, özür dilerim. Lets look to the Thabele and dance belly.

  6. manyakadam - 17 Kas 2007 - 10:34 am

    fethi beycim bu adam artik bizim ailedede hic sevilmiyor.. zaten kendini birsey zanneden yada kendini oyleboyle diyil herturlu pazarlamaya calisan insanlari kimsever oyledegilmi?

    hatta demin oglan bana dediki: bu yukarida koydugun resimde fatihterimin kopekdislerini bilgisayarda uzattirabilirsen ayni vampire benzermis. ben yapardim simdi fethi abime bir kiyak ama isim cok dedi.. belki birbaskasi el atar, okur olarak soylemesi benden icraat senden hadi eyvallah..

  7. manyakadam - 17 Kas 2007 - 10:57 am

    bu arada fethi beycim farhi terimin saclari dokulunce ayni kurtadam filminde oyniyan adaminki gibi olmus!!! yahu bizim oglan dogru yolda gibi dersin?!!

  8. FST - 17 Kas 2007 - 11:07 am

    Manyakadam,

    Fatih Terim bu kafayla “Kurt Adam Emekli Oluyor” filminde oynayabilir. Tabii ingilizce konuşması kaydıyla, tipinden korkmayan konuşmasından dehşete kapılacaktır.

  9. manyakadam - 17 Kas 2007 - 11:19 am

    fethi beycim sen hele o resme yani dislere bir el at bak gor internet camiasinda parmakla gosterilir olur bu site.. devir resim devri fethi beycim.. ilgicekici resimlerin yoksa onca yazi yazmissin ne fayda??

  10. Muzmin Anonim - 17 Kas 2007 - 11:35 am

    Fatih Terim kimdir nedir cok fazla bilmem –seyir sporlari denen, kitlesel terapi ve zaman ziyani amacli bir seylerle ugrastigini bilirim sadece.

    Bu (benim onu ne kadar tanidigim) cok da onemli olmasa gerek.

    Ben, bu, birkac ilmektir devam eden, ‘kim ne kadar Ingilizce biliyor?’ mevzuunu nerakla takip ediyorum.

    Adam, bir sekilde meramini anlatmis ya da anlatamamis.

    Bir ‘futbol adami’ olarak kendisini begenirsiniz ya da begenmezsiniz –o apayri bir mesele– ama, adamin cumle kuruluslarindan ya da telaffuzundan, eger tahminim dogruysa, dinleyiciler olarak bir asagilik kompleksi cikarmak nicin?

    Yani, ne farkederdi adam cikip Kraliyet Ingilizcesiyle konussaydi?

    [Baskanlik Ingilizcesi diyemiyorum, cunku cari Baskan’in Ingilizcesi cok daha evlere senlik.. ‘nuclear’ diyemeyen, ‘nucular’ deyip duran birisi..]

    ABD’nin en iyi universitelerinde, sirketlerinde suruyle yarim yamalak Ingilizce konusan bilim adaminin, yoneticinin varligindan da mi haberiniz yok?

    Bunlari ABD’liler sorun etmiyor; bize ne olmus?..

    Dinime kufreden Musluman midir?

  11. Bulent Murtezaoglu - 17 Kas 2007 - 2:45 pm

    Muzmin bey,

    Konustuk bunu obur Fatih Terim girdisinin altinda. Dusundugunuz gibi degil Fethi beyin yaklasimi pek.

    Bush’un ‘nucular’ isinin sebebi acik degil. Boyle konusan insanlar var orada tabii, ‘raaakip’ demek veya ‘muhattap’ yazmak gibi biraz, yanlis ama ‘iyi’ kabul edilen telaffuza uymadigi icin yanlis. Bu Bush’un babasi da rahat konusamazdi, basadigi cumlenin sonunu getiremezdi bazen, oyle bir hal var o ailede galiba. O da var ama kasten yapiyor da olabilir ‘nucular’i, cunku soyle bir yaklasimi da var:

    Mr. Bush lost his first political battle, for Congress in 1978, when his opponent, Kent Hance, portrayed him as an overeducated elitist carpetbagger who didn’t know Texas. Mr. Hance later told me that for Mr. Bush, the lesson was that ”he wasn’t going to be out-Christianed or out-good-old-boyed again.”

    Kaynak: http://query.nytimes.com/gst/fullpage.html?res=9A04E4DB143BF934A35754C0A9629C8B63

  12. manyakadam - 17 Kas 2007 - 3:01 pm

    olmuyor fethi bey olmuyor!! simdi bulent efendiyle arkadasi burada bir baslarlarsa zavazingodan detaylarinda detaylarina inerler, bir incircekirdegini bile doldurmayacak islerle ugrasirlar ama 300 yorum olur bize konusacak yer kalmaz!!!…. yani vatandas denize hucum etti halk yuzemedi gibi bisey olur.. keske bu yorumlari ikiye bolmek gibi bir teknik imkan olsada detay konusacaklar ve normal konusacaklar diye ikiye ayrilsa herkes kendi istedigi mekanda takilsa neguzel olurdu yahu.. simdi iki uc adam bi daliveriyor yorumlar bolumune ondansonra sorma gitsin. hayret bisey..

  13. Bulent Murtezaoglu - 17 Kas 2007 - 4:35 pm

    Muzmin bey,

    Suradaydi: http://www.izlenimler.net/2007/10/23/facebookun-faydalari/#comment-7254

  14. Bulent Murtezaoglu - 17 Kas 2007 - 4:43 pm

    Manyakadam bey,

    Benim anladigim kadariyla bilgisayarla daha iligili bir evladiniz var, suradan baslayarak belki sizi rahat ettirecek bir duzeni kullandiginiz bilgisayara kurabilir (garantisi yok, ben denemedim ama atla deve degil teknik olarak, ugrasan yapar):

    http://userscripts.org/scripts/review/4107

  15. bliyaal - 17 Kas 2007 - 5:11 pm

    doğru yahu, ben nasıl farketmedim!

  16. TT - 17 Kas 2007 - 5:15 pm

    manyakadam ..terimin saclari dokulunce ayni kurtadam filminde oyniyan adaminki gibi olmus
    Bana da sanatsever katil Dr.hannibal’i anımsatmaya başladı…
    http://www.juntosociety.com/actionalerts/hanibal2.jpg

  17. FST - 17 Kas 2007 - 5:31 pm

    Müzmin Bey,

    Fatih Terim kimdir nedir cok fazla bilmem –seyir sporlari denen, kitlesel terapi ve zaman ziyani amacli bir seylerle ugrastigini bilirim sadece.

    Öncelikle Fatih Terim’i bilmemek değil, öğrenmemek ayıptır. Kendisi Türk Milli Takımının teknik direktörü.

    Bu (benim onu ne kadar tanidigim) cok da onemli olmasa gerek.

    Bilakis. Terim’i tanımıyorsanız burada neden kendisiyle ilgili mesai harcandığını da tam olarak çözemezsiniz.

    Ben, bu, birkac ilmektir devam eden, ‘kim ne kadar Ingilizce biliyor?’ mevzuunu nerakla takip ediyorum.

    Bu ilmekte ingilizce bilgisi ile ilgili hiçbir mevzu yoktur, bu ilmeği bırakın bu sitede kimin ne bildiği asla mevzu edilmez. Kaldı ki başta bendeniz çatpat düzeyinde ingilizce “konuşabilirim”.

    Adam, bir sekilde meramini anlatmis ya da anlatamamis.

    Anlatmaya çalışmış ama nasıl? Türk Milli Takımı teknik patronu sıfatıyla biralay yabancı gazeteciye adam gibi Türkçe konuşup tercüman kullanmak yerine acayip bir dili aksanlı konuşarak.

    Bir ‘futbol adami’ olarak kendisini begenirsiniz ya da begenmezsiniz –o apayri bir mesele– ama, adamin cumle kuruluslarindan ya da telaffuzundan, eger tahminim dogruysa, dinleyiciler olarak bir asagilik kompleksi cikarmak nicin?

    Asla. Aşağılık kompleksi olacak bir durum yok. Yalnız cümle kuruluşu ve telaffuz demişsiniz, ortada kurulmuş bir cümle olup olmadığından emin değilim. Meram anlatılmış mıdır? Hayır tabii ama bir futbol maçında ne meram olacak ki zaten?

    Yani, ne farkederdi adam cikip Kraliyet Ingilizcesiyle konussaydi?

    Kraliyete gerek yok, meramını “anlatabilse” yine neyse denebilirdi, sonuçta yabancı gazetecilere adam iyi kötü birşey anlatıyor denirdi. Yine de ben kınardım, resmi erkanın Türkçe kullanması bana göre daha doğrudur. Hele hele şımarıklık olsun diye bilir bilmez ingilizce konuşmak başlıca tuhaf birşey.

    ABD’nin en iyi universitelerinde, sirketlerinde suruyle yarim yamalak Ingilizce konusan bilim adaminin, yoneticinin varligindan da mi haberiniz yok?

    Mutlaka vardır ve bu da ayıp değil.

    Bunlari ABD’liler sorun etmiyor; bize ne olmus?..

    Ben hiç etmiyorum. Birçok insanın da bunu problem ettiğini zannetmiyorum. Fatih Terim konusu başlıbaşına bambaşka, ingilizceden bağımsız birşey.

    Dinime kufreden Musluman midir?

    Yeni müslümanlar da dinine küfredebiliyor :P)

    Fatih Terim konusunda daha önce de ve genelde eğlence amaçlı yazılarım oldu, siz futbola en fazla benim hanım kadar ilgili olduğunuzdan okumamışsınızdır. Dolayısıyla bu yorumunuzu anlayışla karşılıyorum.

  18. FST - 17 Kas 2007 - 5:39 pm

    Manyakadam,

    olmuyor fethi bey olmuyor!! simdi bulent efendiyle arkadasi burada bir baslarlarsa zavazingodan detaylarinda detaylarina inerler,

    Şeytan ayrıntıda gizlidir ve Bülent Bey ile Müzmin Bey çok iyi şeytn çıkarıcı yorumcumuz. Sakın abuk subuk laflarınızla bu iki yorumcumuzu buradan ürkütmeye çalışmayın, hoş, manyak bir adamın lafına bakacaklarını zannetmem, sonu iyi olmaz.

    keske bu yorumlari ikiye bolmek gibi bir teknik imkan olsada detay konusacaklar ve normal konusacaklar diye ikiye ayrilsa herkes kendi istedigi mekanda takilsa neguzel olurdu yahu..

    Bak Bülent bey teknik açıdan da yardımcı olmuş, sizin oğlan bir ilgilensin bakalım. Zorla yorum mu okutuluyor? Kaldı ki siz de en az bahsi geçen yorumcular kadar yer işgal ediyorsunuz. Burada benim dışımda birine hakaret edilirse ancak müdahale ederim, onun dışında serbesttir.

  19. FST - 17 Kas 2007 - 5:41 pm

    Bu arada şu vampir resmi nerede kaldı, Akşam Norveçlilere karşı Fatih Terim bu dişleri taksın herifler korkudan maçı terkeder, hükmen yeneriz.

  20. manyakadam - 17 Kas 2007 - 5:43 pm

    o zaman bendaha yokum bu isin icinde seytancilar kalsin manyaklar gitsin.. hayret bisey.. hadi bana eyvallah..

  21. FST - 17 Kas 2007 - 5:48 pm

    o zaman bendaha yokum bu isin icinde

    Ne alakası var, alınganlığa lüzum yok.

    Ama kısa süreli izin istiyorsanız olabilir. Bülent ve Müzmin bey de sizin yokluğunuzu arzu etmiyordur herhalde. Daha doğrusu “bize ne” diyorlardır.

  22. manyakadam - 17 Kas 2007 - 5:55 pm

    olmaz uzun sureli gidiyorum.

    murtezao. ve arkadasida ne dusunurse dusunsun cok umrumdaydi.. butun gun incir kabugu doldursunlar dursunlar.. belki yolda gorenler benim icin simit satiyor demezler ama ben az sozle daha cok laf anlatmasini iyi bilirim kafamda coksukur hala iyi calisiyor.. ama yuzbin yane yorumuda okuyamam..

    bu son vampir fikrim ve resim tavsiyemde sana giderayak sonbi kiyagim olsun fethi beycim. sana seytanci arkadaslarinla hayirli yorumlar dilerim.

  23. fatih demir - 17 Kas 2007 - 6:56 pm

    Manyakadam Amca,
    Vazgecmek yok, yola devam…
    Walla billa ben senin yorumlarini okumayi cok seviyorum…
    Fethi bey’in yazilari senin yorumlarin olmadan bes para etmez ( Fethi bey su sozunuze “Burada benim dışımda birine hakaret edilirse ancak müdahale ederim, onun dışında serbesttir.” binaen hemen saldirayim dedim :) )
    gerci ben yukardaki satiri yazar yazmaz aklima yine danismanlik kadrosu, maas, tatil, dinlenme evi falan geldi de vazgectim :p
    Fethi bey 20 yaziya daha 10 puan verdirecek galiba….tuuuhhh ya…

    Manyakadam amca bak senin icin kendimi ateslere attim…kiymetini bilesin…

  24. Mister No - 17 Kas 2007 - 7:02 pm

    Fethi bey,
    Be ne yahu ben bir şey anlamadım.

    Norveç Seferi: Yeni Bir Destan Yazacağız

    İngilazca veya Anadolu İngilizcesi oluyor galiba bu dil :)
    Okazyon nedir ya?
    Bliyaal Bey de yazmış bir şeyler bu konuda. Komikti.

  25. Bulent Murtezaoglu - 17 Kas 2007 - 7:06 pm

    Fatih bey iyi de, simdi ben veya Muzmin bey (veya bir baskasi) bize ’seytanci’ dedi diye mudahale edip birsey desek, Manyakadam bey sizden kendisine hucum olarak algiladigi karsisinda mudafaa bekleyecek. Onun algisi oyle, krose filan diye dusundugunu soyledi, algi oyle olunca sonra uzuldugunu veya gucendigini ima eder tabii. Hakikaten uzuluyorsa bunda ‘aman devam’ diye gaz verenlerin dahli yok mu?

  26. fatih demir - 17 Kas 2007 - 7:21 pm

    Bulent Bey,
    Haklisiniz. Ben bunu daha once Muzmin Bey’e de anlatmistim bir yerlerde. Benim icin birinci derecede onemli olan evsahibi/sahibesidir. Ev sahibi yorumcularin birbirine hakaretini engellemekle yukumlu bence. Hatta bana hakaret edilen yerlerde bunu engellemeye bir ufacik uyari ile de olsa ugrasmayan evsahiplerinin yerlerine bir daha ugramadim bugune kadar.
    Benim baska bir kriterim daha var. ben hakaret eden adama hakaret edilmesinde bir sakinca gormuyorum. Hatirlarsiniz su “iki kesim var ya hirsiz ya aptaldir AKP’ye oy veren” meselesini…. Manyakadam amcami mesela orada korudugumu, destek ciktigimi cok iyi hatirliyorum… Ama bunu heryerde ve her zaman yapamam… Yapmam dogru olmaz cunku manyakadam amcam her zaman hakli degil… ben de degilim…
    Ben manyakadam amcama “aman devam” demiyorum, kendin olmaya devam et diyorum. Yeri gelir elestiririz yeri gelir destekleriz. Ama baskalarina endeksli yasamak yanlis… Birileri beni desteklemedi yada baska birine saldirmadi diye “ya ben ya o” noktasina getirmek yanlis….
    bakin hic unutmam benim bir kedim vardi… Ismi lazim olmayan bir vatandasta kedimden rahatsizdi ve gelip gitmek istemiyordu… Neyse ben bunu gordum ve kedime yeni bir ev bakiyordum. (ki buyuk bir esseklikmis yaptigim) ben daha bunu yaparken bu vatandas “ya ben ya kedin” diyerek ortaya atildi… Ben secmek zorunda birakildigim zaman hicbir zaman zorlayani secmedim… o yuzden secmek zorunda birakmamak lazim insanlari…
    garip seyler yazmisim ama dedigim anlasilmistir umarim… Bunu ingilizceye cevirmek de ilginc bir is olabilir…

  27. Bulent Murtezaoglu - 17 Kas 2007 - 7:34 pm

    Fatih bey ben anladim galiba. Yalniz hakaret edene hakaret etmek ise disaridan bakinca makul veya savunulabilir gozukse bile, biraz adam oldureni oldurmeye benzer. Ilk olduren katil tamam, ama ikinci olduren de adam oldurmus oluyor. Olen ‘hak etti’ belki de, onu oldurene de birsey oldu orada, degil mi? Kavgaya girisirken ‘tutmayin beni’ de denir bizde, o ‘tutan’lar aslinda girisileni degil giriseni koruyorlar diye dusunmusumdur hep — dayak yemekten degil, dayak atmaktan.

  28. fatih demir - 17 Kas 2007 - 7:46 pm

    Bulent Bey,
    Sonucta hepimiz insaniz. Bazen sevgiyi taraftarliga donustururuz. hata yapariz. dayak meselesinde oldugu gibi -ki sizinle ayni fikirdeyim- siz arkadasinizi tutarak birine zarar vermesini ve daha sonra bunun belki vicdan azabini yasamasini engellersiniz. Bunu o an yanlis anlayabilir arkadasiniz, haksizi korudugunuzu sanabilir, yada diger tarafi tuttugunuzu da sanabilir. Ki bu da olabilir. ama sonucta bunu yani karismayi, tartismanin arasina girmeyi bu nedenle yaparsiniz.
    Simdi manyakadam amca bu nedenle belkii gelip araya girin ama benim tarafimda olun diyor. Ben-biz- de Manyakadam amca seni sevdigim icin araya giriyorum diyorum…ona bozuluyor… boyle degil mi?

  29. Aman_Ya_Ali - 17 Kas 2007 - 7:47 pm

    Fethi Beyciğim,
    evvelsi gün kuyuya attığınız Nekrofili başlıklı taşa yorumları okurken hafakanlar basmıştı. Bir yandan da amma gayretkeş ve sadık yorumcularınız var diye kıskanmıştım. Şimdiyse güldürdünüz beni. Bir anımı hatırladım sizin fuutbol yazınızı okuyunca. Bir arkadaşım vardı. Süper golcü. Bir keresinde Florya’da ormanda maç yapıyoruz. Arkadaş yine topa kafaya çıkmıştı. Süper bir kafagolü geliyor derken. Kendimizi Yaşam Hastanesinde kırık kolları toplarken bulmuştuk. Hey gidi günler. Neyse bu anımdan bugün için çıkardığım ders “Ava giden avlanır”. İngilizceye çevirirsek “one who goez hunt hunted suddenli o my God”.

  30. Bulent Murtezaoglu - 17 Kas 2007 - 7:52 pm

    Fatih bey,

    Simdi manyakadam amca bu nedenle belkii gelip araya girin ama benim tarafimda olun diyor. Ben-biz- de Manyakadam amca seni sevdigim icin araya giriyorum diyorum…ona bozuluyor… boyle degil mi?

    Bilemem, kendisi bilir, sadece belki (amca dediginize gore) yas itibariyle davranisi iyice oturmus birinin aliskin olmadigi bir ortama girip, buranin dinamigi nasildir diye anlamasina firsat kalmadan o oturmus davranis tarzini tamamen farkli bir yere tasimaya kalkmasi yuzunden uzulmus olmasi ihtimalinden biraz rahatsiz oldum, genele yonelik hikaye yaziyorum. Ben kasarlastigimi biliyorum nette yirmi seneyi devirdigim icin, Muzmin bey benden de eski olabilir. Bizim bildigimiz ama bildigimizi ancak ’simdi burada nicin tatsizlik oldu?’ diye dusundugumuzde cikartabildigimiz seyler olabilir nette nispten yeni olan insanlarin bilmedigi.

  31. fatih demir - 17 Kas 2007 - 8:12 pm

    Bulent Bey,

    Ben kasarlastigimi biliyorum nette yirmi seneyi devirdigim icin, Muzmin bey benden de eski olabilir. Bizim bildigimiz ama bildigimizi ancak ’simdi burada nicin tatsizlik oldu?’ diye dusundugumuzde cikartabildigimiz seyler olabilir nette nispten yeni olan insanlarin bilmedigi.

    Benim net 14 yil oldu… Kendi yazdiklarimi, tartismalarimi dusununce dediginize hak vermemek mumkun degil… Ilk yazismalarimda hep siyah beyaz dusunurdum… Ayni fikirde olmadigim insanlarla ve bana destek vermeyenlerle cok bozusmuslugum vardi… Sonra o farki bir yerlerde yakaladim galiba… Ara-sira kacirdigim da oluyordur halen…bilemiyorum…
    Mesela netin ilk yillarinda kose yazarlarina mail atardim… Sanki adamlarin baska bir isi yokmus gibi bana cevap vermelerini beklerdim ve gelmez ise koseye SIKISTIRDIGIMI falan dusunurdum kendi kucuk dunyamda… :)
    Simdi daha reasonable oldugum kanaatindeyim… en azindan koselerinde isim vermeden cevap yazmalarini bekliyorum :p Saka bir yana herkesten ayni sekilde davranmamasini bekleyebilmek icin dediginiz gibi uzun sure takilmak lazim belki buralara… Belki de zamanla degil de karakterle alakali birsey… Onun onune ise nasil gecilir bilemiyorum… Oldugu gibi kabul etmek ve kisilerle degil dusuncelerle ugrasmak… Ama hherkese hersey bana yada size bu sekilde mantikli geldigi icin gelmiyor demek ki…

  32. FST - 17 Kas 2007 - 9:34 pm

    Ya Ali,

    Bir arkadaşım vardı. Süper golcü. Bir keresinde Florya’da ormanda maç yapıyoruz. Arkadaş yine topa kafaya çıkmıştı. Süper bir kafagolü geliyor derken. Kendimizi Yaşam Hastanesinde kırık kolları toplarken bulmuştuk.

    Bu şahsı ben de tanıyorum sanki, Florya’da top tepmedim ama şu ara blog açan bir ahbabım oralarda kafa kol birşeyler kırmıştı. Hey gidi günler.

  33. bliyaal - 17 Kas 2007 - 10:39 pm

    mister no, hemen açıklıyorum:

    okazyon: occasion: fırsat

    esas “in the tabela” ifadesinin doğru ingilizce söylenişi nasıl, onu bilen yok galiba.

  34. fatih demir - 17 Kas 2007 - 10:56 pm

    Fatih Terim’e soru : “bazi oyuncular maca cikarken agliyordu?”
    Fatih Terim : “ben sevdigimi cok SIK soylemedigim icin, severek de aglatirim” :)

  35. metin - 17 Kas 2007 - 11:24 pm

    Ben bu görüntüsüyle Avarell Dalton’a benzettim nedense imparatoremizi!

  36. FST - 17 Kas 2007 - 11:27 pm

    Epic is continuing: Turkey 2- Norvech 1

    Macera sürecek anlaşılan.

  37. Mister No - 17 Kas 2007 - 11:32 pm

    “Return of the King”

    Bakalım çarşamba günü Çetnik-Yeniçeri karmasınının karşısında ne yapacağız?

  38. FST - 17 Kas 2007 - 11:49 pm

    Evet. Hadiseye bakın, Bosna Hersek maçına dahi şüpheyle baktıran bir ulusal takım. Ağlamak istiyorum. I want cray.

  39. Mister No - 18 Kas 2007 - 12:05 am

    I too want cry.

  40. Mister No - 18 Kas 2007 - 12:06 am

    Ankete dikkat ettiniz mi, Kemalist-Ulusalcı işaretleyen arkadaşlar ikinci çoğunluğu oluşturuyor.
    EE hani neredeler?

  41. Mister No - 18 Kas 2007 - 5:03 pm

    Bliyaal ;
    thank u.

  42. Mister No - 18 Kas 2007 - 5:19 pm

    En son ben yazmışım yahu;
    Herkes pazar diye piknikte mi acaba :)

    “Bush’un ‘nucular’ isinin sebebi acik degil. Boyle konusan insanlar var orada tabii, ‘raaakip’ demek veya ‘muhattap’ yazmak gibi biraz, yanlis ama ‘iyi’ kabul edilen telaffuza uymadigi icin yanlis.”

    Bülent Bey,
    Ben de “dahi” anlamındaki “de” yi bitişik yazanlara, ve münevver, düşünür anlamındaki entelektüeli şeddeli t ile “entellektuel” şeklinde yazanlara kıl oluyorum.

  43. Mister No - 18 Kas 2007 - 5:20 pm

    En son ben yazmışım yahu;
    Herkes pazar diye piknikte mi acaba :)

    “Bush’un ‘nucular’ isinin sebebi acik degil. Boyle konusan insanlar var orada tabii, ‘raaakip’ demek veya ‘muhattap’ yazmak gibi biraz, yanlis ama ‘iyi’ kabul edilen telaffuza uymadigi icin yanlis.”

    Bülent Bey,
    Ben de “dahi” anlamındaki “de” yi bitişik yazanlara, ve münevver, düşünür anlamındaki entelektüeli şeddeli “l” ile “entellektüel” şeklinde yazanlara kıl oluyorum.

  44. Fatih Terim - 18 Kas 2007 - 5:41 pm

    Hello, I put it to my critiks like a pipe yesterday. You make fun of my accent but I speak they understand. Like fathers we won. Next okazyon it will be my leg up your ass. Live and let live motherfuckers!

  45. Bulent Murtezaoglu - 18 Kas 2007 - 5:56 pm

    No bey,

    Ben de “dahi” anlamındaki “de” yi bitişik yazanlara, ve münevver, düşünür anlamındaki entelektüeli şeddeli “l” ile “entellektüel” şeklinde yazanlara kıl oluyorum.

    Ben kendi yazdigim sacma sapan Turkce’den de pek memnun degilim. O ayri, ama diller kullanimla (bazen yanlis kullanimla) evrime ugruyor gibi gozukuyor. Nucular diyorsa ana dili Ingilizce olan milyonlarca insan, ‘esek bunlar’ derken biraz dusunmek lazim gibime geliyor (raaakip, haaakem gibi. Oyle duymus oyle diyor insanlar, n’apsinlar? Biz oyle konusmuyorsak lugat karistirip, fonetik dille yazilmis ‘dogrusu’na baktigimiz icin degil, cevremiz oyle konusmadigi icindir herhalde.). Gerci ben anlamam bu islerden pek. Dogrusunu bilen yazar belki.

  46. Bulent Murtezaoglu - 18 Kas 2007 - 5:58 pm

    No bey,

    Su da var:

    http://www.dahianlamindakideayriyazilir.com/

  47. Mister No - 18 Kas 2007 - 6:18 pm

    Bülent Bey,
    “Ben kendi yazdigim sacma sapan Turkce’den de pek memnun degilim.”
    :)

    Bilgisayarın kazandırdığı bir alışkanlık olmalı. Şeddeli “l” yazmak bir kolaylaştırma değil, gayret ister. Buralarda eli blog tutan insanların yazı diliyle arası esnaftan daha iyi olmalıdır.

    Ben çok rastlıyorum piyasada:
    Satlık Dükan
    Sandaviç
    Sandwiç
    OTTÜ (ODTÜ dolmuşu)

    Gibi şeylere bakmıyorum bile.

    Bir de şöyle bir şey vardı, Kredi ve Yurtlar Kurumunda görmüştüm.
    “Kurumumuz yurtlarında çay fiyatı 0,35 Ykr olarak düzenlenmiştir. ”
    Bu resmi bir yazıda böyle. Dilbilgisini filen geçtim, akıla mantığa zarar.

  48. Muzmin Anonim - 18 Kas 2007 - 6:27 pm

    Bilyaal bey,

    hemen açıklıyorum:

    okazyon: occasion: fırsat

    Hmmm.. en son baktigimdan beri Ingilizce (ya da Turkce) cok degismis anlasilan..

    Biz buna ‘vesile’ (hatta ‘tevafuk’) derdik Bab-i Saade’den bu yana serv-i revanimla gezinirken..

    Peki, ‘opportunity’nin anlami ne oluyor artik? :P

  49. Muzmin Anonim - 18 Kas 2007 - 6:30 pm

    Mister bey,

    Ben de [..] münevver, düşünür anlamındaki entelektüeli şeddeli “l” ile “entellektüel” şeklinde yazanlara kıl oluyorum.

    Ben de bunu ve kollektifi seddesiz yazanlarin yanlis yazdigini dusunurum.

  50. Muzmin Anonim - 18 Kas 2007 - 6:33 pm

    Dun, bir sendikaci, Telekom’a (kablolarin kesilmesi meselesi ile ilgili olarak) hitaben, TV’de “Iddialarini ispatlayamayanlari munferit ilan edecegim” diyordur.

    Tabii ki yanlis soyluyordu: munferiden demesi gerekiyordu, degil mi? :P

  51. Muzmin Anonim - 18 Kas 2007 - 6:38 pm

    Fatih bey,

    Vazgecmek yok, yola devam…

    Ayni kanaatteyim. Yola devam; tabii ki.

    Istikamet?

    Istikamet de, tabii ki, farkli olmalidir.

  52. FST - 18 Kas 2007 - 6:50 pm

    Müzmin Bey,

    Tabii ki yanlis soyluyordu: munferiden demesi gerekiyordu, degil mi?

    Yanlışı yakalamışsınız ama doğruyu tutturamamışsınız. Aslı “minferit” olmalıdır. Yani arap lisanında “feritten” anlamında. Sendikacımız muhtemelen “iddiaları ispatlayamayan bizim şerefsiz enişte Ferit’ten beter olsun” demeye getiriyor. Bir de müşteri vezninde müfteri vardır ki, sendikacı ve konumuzla ilgili olmasa gerek.

  53. FST - 18 Kas 2007 - 7:02 pm

    Fatih Terim hocam,

    Bekliyorduk, hoşgeldiniz. Bu arada hala Türkçe konuşmama gayretiniz sürüyor, bunu da saygı ile karşılıyorum, ne demişler, yabancı dil pratik ile gelişir. Bilmeyen arkadaşlariçin tercümesini yapıvereyim:

    Hello, I put it to my critiks like a pipe yesterday. You make fun of my accent but I speak they understand. Like fathers we won. Next okazyon it will be my leg up your ass. Live and let live motherfuckers!


    Hey ahbap, burada dalgasını geçen hödüklere eleştirimi boru gibi döşedim. Aksanıma gülüyorsunuz ama ben söylerim onlar anlar, size de burada b.k yemek düşer. Babalar gibi yendik, bundan sonraki ilk fırsatta kıçınızı tekmeleyeceğim hay siz çok yaşayın kahrolası lanet pislikler.

    Milli takımın dün geceki başarısı biraz da yediğim çiğ soğan ve acı biberin katkısıyla gözlerimi yaşarttı, inşallah Bosna Hersek’ten tokat yemeyiz de Avrupa kupasına katılırz yoksa malzeme sıkıntısı olabilir.

    Bol okazyon in your tabele, emperor the conquerer.

  54. Muzmin Anonim - 18 Kas 2007 - 7:04 pm

    Fethi bey,

    Ben Arapca’yi sadece babannemin –benim cocuklugumda– husu icinde dinledigi [*] Kahire radyosunda duydugum kadar bilirim.. ‘Min El Kahire’ derdiler… ‘Min’i anlardim da, daha dun bizim olan Kahire nicin el oluyordu onu hic anlamadim.

    [*]: Daha sonralari, Kuran kiraati sanarak dinlediklerinin Arap muziginin saheserleri oldugunu farkettigimde, gecen zamanin tamamen ziyan olmadigina hukmektmek zorunda kalmistim ya, o apayri bir kondur :)

  55. Muzmin Anonim - 18 Kas 2007 - 7:11 pm

    Mister bey,

    “Kurumumuz yurtlarında çay fiyatı 0,35 Ykr olarak düzenlenmiştir. ”
    Bu resmi bir yazıda böyle. Dilbilgisini filen geçtim, akıla mantığa zarar.

    Ayni kanaatteyim.

    Maliyetinin altinda, hatta maliyetine satmak devirleri geceli cok oluyor.

  56. Fatih Terim - 18 Kas 2007 - 7:26 pm

    Bekliyorduk, hoşgeldiniz. Bu arada hala Türkçe konuşmama gayretiniz sürüyor, bunu da saygı ile karşılıyorum

    Hello adash, yes I do speaking not Turkish, but not English either. I speak Tarzan. But it’s all good. They understand. I teach, I don’t get teached because I am Emperor. Fuck the critics. I am not a hateful person I always leave the door December. I love you, I love you… do you love me.. yes I doooo..

    Conqueror lives!

  57. Fatih Terim - 18 Kas 2007 - 7:27 pm

    Ops mistake.. Your name is Fethi, not Fatih.. It’s okay.. Nobody is perfect.

  58. FST - 18 Kas 2007 - 7:52 pm

    Fatih hocam,

    Everything you write, something I understand. Fatih or Fethi no different, we are all brothers, so why make fight?

    I belive the Emperor Forever. Please contineu to give lesson, we are take lesson from emperotore.

    By the way, dont trust yourself very much, there is a match with Boshna, and this is the fitbul, it is the fitbıl everyting something can happened in the match. So what can you doo? One thing more, anyway, I forget it, nevermind.

  59. Zakhid Akoman - 18 Kas 2007 - 7:55 pm

    Mister Terim,
    You shud be careful , dont speak sin kaf words. I may interrup your dialog and make legal transactions about your words. My English is weak, I can speak chat pat.
    Fethi Effendy,
    You turn these words into Turkish wrongly. I know what is motherfucker, it is not lanet olası.

    Akoman
    President of Radio Television Regulation and Auditing

  60. Zakhid Akoman - 18 Kas 2007 - 7:56 pm

    İngilizcede anlamıyorsak o kelimeyi bilmediğimiz de sanılmasın.

  61. Mister No - 18 Kas 2007 - 8:03 pm

    Fethi Bey,
    Where is Maniac Adam?
    You know I am not die for him, but I can defence his freedom to speak. He is not banned, but he may be discouraged. Mr Suat Demren says no one can be forced to shut up, even if his ideas are different than majority.
    I dont like him as I like my sins but it is good for democrasy to join us :)

  62. SCAT - 18 Kas 2007 - 8:05 pm

    OoOoO oh my god :D
    fatih hoca burda :D
    benim ingilizcem yok bizahmet soruverin bu maçtan ders almış mı?
    yoksa hala bildiğimiz derssevmez Fatih mi? :P

  63. FST - 18 Kas 2007 - 8:05 pm

    Zahit Bey,

    Yüksek maaşlı kim varsa dökülecek herhalde buraya, ne güzel. Bahsi geçen kelimeyi öyle anlamayın. Fatih hocam birAdanalıya yakışacak şekilde son derece nezaketli bir insandır, mutlaka başka manada söylemiştir.

  64. Zakhid - 18 Kas 2007 - 8:14 pm

    I earn much but I work even after 17.00. Most state officers do not do their job after 17, but I am working even if while I am watching TV. when I am watching TV, I may call and warn. This is not officer mentality( so called memur zihniyeti).
    I am too reading blogs.
    I know Terim, he is good boy.

  65. Zakhid - 18 Kas 2007 - 8:15 pm

    I earn much but I work even after 17.00. Most state officers do not do their job after 17, but I am working even if while I am watching TV. when I am watching TV, I may call and warn. This is not officer mentality( so called memur zihniyeti).
    I am too reading blogs.
    I know Terim, he is good boy.

    President Of Corporation of Radio Television regulation and Auditing of Republic of Banana

  66. FST - 18 Kas 2007 - 8:15 pm

    Mister No,

    Manyak adam küstü mü bilmiyorum, ben kimseye birşey demiyorum, herhalde buralardadır, gelir yakında. Robdişambra yazsam damlar hemen ama benim işim çok şu ara.

    Bu arada ingilizce pratik sitesi oldu burası, ne de olsa çağdaşlık gereği ingilizce konuşmak gerekiyor, bunu da hallettik. Bu arada yazınızda birkaç hata gözüme çarptı ama önemli değil, ben ders vermem, alırım.

  67. Fatih Terim - 18 Kas 2007 - 8:18 pm

    Zahid, nobody sensor Fatih Terim. Who are you? Your last name is Aquaman? Do you speak to the fish? I am Superman! I am from Adana, and I eat Adana kebap. Urfa kebap is stolen from Adana.

    But okay. We must be in unison. Let us unite against Bosna Hersek. Maybe I lost the ball of the weighing machine before. We are all brothers here like Fethi said. We will show Bosna Hersek stick of God, or I God is witness i will eat 10 porsiyon of Adana kebap and shave my head. Conqueror teaches, does not get teached. I love you all.

  68. Mister No - 18 Kas 2007 - 8:20 pm

    FT Bey,

    Benim İngilizce kötüdür zaten, hele konuşma (Fatih Hocadan biraz iyi, okazyonsuz).Adama çok güldük ama cesaretini takdir ederim, ben olsam böyle kamuya açık yerlerde konuşamazdım.
    Güney Anadolu aksanıyla konuşurum. Arkadaşlarım Rusçayı daha iyi konuştuğumu söylerler, Rusça da formel bir tahsilim olmamasına rağmen :)

  69. Mister No - 18 Kas 2007 - 8:26 pm

    Bir kurum isminde 4 tane of kullabilen benden başkası çıkabilecek mi acaba :)
    Belki Müzmin Bey bulur :)

  70. Mister No - 18 Kas 2007 - 8:52 pm

    Müzmin Bey,

    Kurumumuz yurtlarında çay fiyatı 0,35
    Ykr

    olarak düzenlenmiştir. ”
    Bu resmi bir yazıda böyle. Dilbilgisini filen geçtim, akıla mantığa zarar.

    Mevzubahis fiyat kontrolü değil 0,35 Yeni kuruş olan çay. Heralde jeton düşmedi :)
    Düşmüştür de siz hınzırlık yapıyorsunuzdur.
    Bu çay fiyatı işime geliyor, ve liberalizmvar kardeşim çay 35 kuruş mu olur desem, benim zararıma.
    Toplumda herkes kendi çıkarını gözetmeli değil mi? :)

  71. metin - 19 Kas 2007 - 11:08 am

    Muzmin Bey,

    Bu şedde meselesi netameli. “Entelektüel” önceleri çift l’liydi, sonra ne olduysa harf tasarrufuna gidildi durup dururken. “Kollektif”te de öyle yapıldı ama “entelektüel” kullanımı arttıysa bile “kolektif” diyen henüz çok az. Bence eski halleri daha iyiydi. Yazboz tahtasına çevirdiler dilimizi, hele de imlasının içine ettiler. Hemen hemen bütün imla kılavuzlarımız eksiklerle ve yanlışlarla maluldür, hangisini elime alacak olsam birilerinin yedi sülalesine küfreder dururum.

  72. metin - 19 Kas 2007 - 11:27 am

    Fethi Bey,

    Engin Ardıç’ın şu yazısı sabah keyfi için birebir, yanında kahveyle:

    http://www.aksam.com.tr/yazar.asp?a=98973,10,2

  73. FST - 19 Kas 2007 - 11:32 am

    Metin Bey,

    Bir zamanlar Engin Ardıç’ın burada müstar adla yazdığı söyleniyordu. Doğru değil ama bu kadar paralellik de şüphe uyandırabiliyor. Üstad hakikaten tezlerimi veciz bir şekilde kaleme almış, kahveyi höpürdetelim bakalım. Heh he..

  74. Mister No - 19 Kas 2007 - 2:12 pm

    Ben de Müzmin Bey’in vergileri ile sübvanse edilen 35 ykr lik çayımı içip, yine vergi verenlerin sübvanse ettiği bilgisayardan size bir selam çakayım :)

  75. FST - 19 Kas 2007 - 2:24 pm

    Müzmin bey,

    Ben Arapca’yi sadece babannemin –benim cocuklugumda– husu icinde dinledigi [*] Kahire radyosunda duydugum kadar bilirim.. ‘Min El Kahire’ derdiler… ‘Min’i anlardim da, daha dun bizim olan Kahire nicin el oluyordu onu hic anlamadim.

    [*]: Daha sonralari, Kuran kiraati sanarak dinlediklerinin Arap muziginin saheserleri oldugunu farkettigimde, gecen zamanin tamamen ziyan olmadigina hukmektmek zorunda kalmistim ya, o apayri bir kondur :)

    Ben de Arapça denince Türk filmlerindeki “şok elaa, ayvaa” türü lafları hatırlarım. Konuya gelirsek, “ders vermek” gibi olmasın ama oradaki el bizim bildiğimiz ellerden değil, el-Fatiha gibi “the Fatiha” türünden bir ön ek.

    Muhtemelen sizin babaanne de benim çocukluğumda “aman yere düşmüş” diye öpüp başıma koyduğum üzeri arapça yazılı gofret ambalajlarına hürmet de edermiştir. Kötü mü peki? Hayır, o anlamda söylemiyorum, insanın yanlış da olsa “itikadatı diniyyeye hürmetkar” olması hoş bir şey. Yalnız bunu parti programına koymak tehlikeli olabilir.

  76. Muzmin Anonim - 19 Kas 2007 - 3:34 pm

    Fethi bey,

    Konuya gelirsek, “ders vermek” gibi olmasın

    Olsun, olsun… ders vermenin yasi yoktur; kurusu da nadir bulunur.. ;)

    oradaki el bizim bildiğimiz ellerden değil, el-Fatiha gibi

    El (hand) ile Fatiha arasinda br iliski var gibi: ‘El Fatiha’ denildiginde eller acilip okunmuyor mu?

    “the Fatiha” türünden bir ön ek.

    Buna henuz rastlamadim. Bir ara Ortakoy Camiine gideyim bakayim, boyle mi diyorlar.

    Muhtemelen sizin babaanne de benim çocukluğumda “aman yere düşmüş” diye öpüp başıma koyduğum üzeri arapça yazılı gofret ambalajlarına hürmet de edermiştir.

    Yok. Babannemin oyle takintilari yoktu. O, kulaksal (!) hurmet yanlisi idi.

    Buna karsilik, annemin babasi, dedem, yere dusmus yazili kagitlari toplatirmis. Yazili kagidin mukaddesliginden hareketle.

    Daha sonra, yere dusenlerin uzerindeki yazilarin kagidin bedeline degmedigine mi hukmetti, yoksa yerlerde toplanamayacak kadar kagit oldugundan mi; bundan vazgecmis.

    Simdi yasasaydi, Greenpeace odullerinden birisini alabilirimis. Ama, o da uzerine yazildigi kagit kadar kiymet ifade etmiyor tabii ki..

    Kötü mü peki? Hayır, o anlamda söylemiyorum, insanın yanlış da olsa “itikadatı diniyyeye hürmetkar” olması hoş bir şey.

    Tabii ki hos bir sey. Uzerine yesil cuha serilmis koli ve paketlere de yuz surmek de oyle..

    Yalnız bunu parti programına koymak tehlikeli olabilir.

    Hemen yanibasina muzik ve raks da konmaz ise, Islam acisindan bir sorun olabilecegini sanmiyorum.

  77. Muzmin Anonim - 19 Kas 2007 - 3:38 pm

    Mister bey,

    Ben de Müzmin Bey’in vergileri ile sübvanse edilen 35 ykr lik çayımı içip,

    Odedigim vergilerin bu tur faydali amaclarla kullanildigini gormek insani ister istemez mesut ve dahi bahtiyar ediyor.

    Helal u hos olsun demek istiyorum –yani, gayret gosteriyorum.

  78. FST - 19 Kas 2007 - 3:41 pm

    Müzmin Bey,

    Bir ara Ortakoy Camiine gideyim bakayim, boyle mi diyorlar.

    Gitmişken sıralanmış çaycılardan çay da için, bardaklar irice olduğundan çay başına verdiğiniz 2.5 YTL için daha az acıyorsunuz. (Bir yerlerde 35 kuruş lafı vardı)

    Simdi yasasaydi, Greenpeace odullerinden birisini alabilirimis. Ama, o da uzerine yazildigi kagit kadar kiymet ifade etmiyor tabii ki..

    Şaşkın çevrecileri boşverin, şu ara çevre bakanlığı bir atık toplama yönergesi çıkaracakmış, ancak lisans sahipleri atık toplayabilecek ki, rahmetli dedenizin yolundan giderseniz iyi bir iş fikri önerdiğim için bana müteşekkir de olursunuz belki.

    Hemen yanibasina muzik ve raks da konmaz ise, Islam acisindan bir sorun olabilecegini sanmiyorum.

    Ben Terakkiperver Fırkayı düşünmüştüm, rahmetli Kazım Karabekir Paşaya akıl verme şansı olsa belki adamların biraz daha şansı olurdu.

  79. Mister No - 19 Kas 2007 - 4:08 pm

    “Helal u hos olsun demek istiyorum –yani, gayret gosteriyorum.”

    Dolaylı yoldan ısmarladığınız çay için teşekkürler.

  80. Murat Aygen - 21 Kas 2007 - 11:13 pm

    Mr.Terim (like all Turkish sportsmen) deserves his reputation and salary much more than any Turkish industrialist. At least he competes with the non-Turks on equal grounds i.e. it is not possible to cover your competitor’s goal with a “tariff wall”!

  81. Fatih Terim - 21 Kas 2007 - 11:51 pm

    When Conqueror is on football field, nobody is equal. He teaches, others listen. He dominates. Others lose. No equality. Equality is for the weak.

  82. Muzmin Anonim - 22 Kas 2007 - 2:00 am

    Mr. Aygen,

    Mr.Terim (like all Turkish sportsmen) deserves his reputation and salary

    I have to appreciate the sexist finesse which, I am sure, you have felt the need to adopt in order to account for Ms Sureyya Ayhan :P

    much more than any Turkish industrialist.

    Wow.. this must be a brand new species.. a salaried industrialist, that is ;)

    At least he competes with the non-Turks on equal grounds i.e. it is not possible to cover your competitor’s goal with a “tariff wall”!

    Well… one does what one can..

    The non-Turks [I am assuming you mean ‘aliens’ here :P] have a very well-established head-start: They have their agents [I mean, resonant opinion makers] within the proverbial castle who are admirably liberal –i.e., ready and prepared– to hand over the keys…

  83. FST - 22 Kas 2007 - 9:37 am

    Beyler,

    İngilizce dediysek Mr. Terim ingilizcesi dedik, anlayan var anlamayan var. Sonra Sex filan neyin nesi, burayı aile de okuyor.

  84. Murat Aygen - 22 Kas 2007 - 11:16 am

    My dear Chronic Anonymous,
    Britons say “mankind” reather than “humankind”. Even after the unavoidable-rise of feminism… Officiousnesses like replacing the word “bilim adamı” with “bilim insanı” pertain to us! I will try to answer your other objections, but now I have a lot of things to do. In the meanwhile please listen to the following music (from youTube):

    http://www.wywrota.pl/spiewnik/17553_james_brown_its_a_mens_world.html

    Sincerely Yours,
    Murat Aygen

  85. Muzmin Anonim - 22 Kas 2007 - 2:04 pm

    Mr. Aygen,

    Britons say “mankind” reather than “humankind”. Even after the unavoidable-rise of feminism…

    Yes, there is that. And, there are, of course, those who still insist on using the imperial system [pounds, ounces, feet etc.] but, I’d like to consider them a relic of their own past and am inclined to brush aside living other peoples’ nostalgias..

  86. fatih demir - 22 Kas 2007 - 2:21 pm

    Dear The One and The Only Mr. Anonim,

    “I have to appreciate the sexist finesse which, I am sure, you have felt the need to adopt in order to account for Ms Sureyya Ayhan”

    With all due respect, sir, i don’t think we can just forget about her last name “KOP”… But please do not confuse with BOP… (By the way i forgot to tell you about that comment you mentioned earlier this week was the funniest comment ever…)
    So anyway, foe me, Terim and KOP has only one thing in common they are TURKS… Other than that it will be a huge mistake to mention both names in a same subject… But i forgive you for that because i know how close you follow those famous sport-human :)

    Wow.. this must be a brand new species.. a salaried industrialist, that is :)

    :) So you r saying that Turkish = salaried :)

    The non-Turks [I am assuming you mean ‘aliens’ here :P] have a very well-established head-start:

    Well daaaaaa :)
    If u think carefully u have to accept that… Adam wasn’t a Turk? :)

  87. FST - 22 Kas 2007 - 2:24 pm

    İyi ben müdahale etmiyorum, burada Türkçe yorum yasaktır diyeyim, böyle de bir etkinlik olsun.

  88. FST - 22 Kas 2007 - 2:26 pm

    Aslında hep ingilizce yazılsa daha iyi, RTÜK, mahkemeler vs. incelemeye alamaz.

  89. Murat Aygen - 22 Kas 2007 - 2:32 pm

    O biraz da yeminli-tercümanın kim olacağına bağlıdır. Mina U. hanımefendinin eline düşersek, yakar çıramızı…

  90. FST - 22 Kas 2007 - 2:35 pm

    O rahmetli olmadı mı?

  91. Murat Aygen - 22 Kas 2007 - 2:38 pm

    evet , olabilir, ancak cumoklar arasinda ne cevherler vardır (biri yakinimdir), Urgan’lar ölmez/tükenmez..

  92. fatih demir - 22 Kas 2007 - 2:43 pm

    O biraz da yeminli-tercümanın kim olacağına bağlıdır. Mina U. hanımefendinin eline düşersek, yakar çıramızı…

    Murat Aygen

    O rahmetli olmadı mı?

    FST
    Olmus birinin eline dusersek daha kotu iste…degil mi? :)

  93. Murat Aygen - 22 Kas 2007 - 2:44 pm

    Müzmin Anonim dostum, seni unuttum sanma. Sana “atom bombası” gibi bir cevap yazacağım inşaallah.

  94. Murat Aygen - 22 Kas 2007 - 10:54 pm

    My dear friend,
    Of course you are free to

    brush aside living other peoples’ nostalgias.

    But what about the quality of their life? Much better than that of an average Turkish citizen, isn’t it? I allow everybody to “walk till the ultimate end of free-bleueness”. Men (and women) live as much as they can dream of their past as well as the future.
    With my warmest regards,
    Murat

    Sevgili FST,
    Mina hoca bu kompozisyona (ve çeviriye) kaç not verirdi dersin? :-)

  95. Muzmin Anonim - 23 Kas 2007 - 8:27 am

    Mr. Aygen,

    But what about the quality of their life? Much better than that of an average Turkish citizen, isn’t it?

    I am not so sure…

    It probably was true until a couple of decades ago, but now?

    No.

    I really wouldn’t want to live there. Britain is well past its expiry date and they know it –only a couple decades to fading away into oblivionic irrelevance.

    I allow everybody to “walk till the ultimate end of free-bleueness”.

    Thank you for the permission, I am sure; but I have no idea what you mean here.

    Men (and women) live as much as they can dream of their past as well as the future.

    Too right. Except that, to me, it feels a touch too weird to live that of the others. :P

  96. Muzmin Anonim - 23 Kas 2007 - 8:49 am

    Mr. Demir,

    i don’t think we can just forget about her last name “KOP”…

    Well.. yes, maybe we shouldn’t just forget.. ummm.. whose last name?

    Seriously, who are referring to?

    (By the way i forgot to tell you about that comment you mentioned earlier this week was the funniest comment ever…)

    Maybe you should not forget about that one first :P

    What comment?

    So anyway, foe me, Terim and KOP has only one thing in common they are TURKS… Other than that it will be a huge mistake to mention both names in a same subject… But i forgive you for that because i know how close you follow those famous sport-human :)

    Thank you.

    And, you’re right, as far as staged arts are concerned, spectator sports isn’t one of my favorites.

    Wow.. this must be a brand new species.. a salaried industrialist, that is :)

    :) So you r saying that Turkish = salaried :)

    Am I?… How so?

    If u think carefully u have to accept that… Adam wasn’t a Turk? :)

    I am inclined to think that Adam never was.. :P

  97. fatih demir - 23 Kas 2007 - 5:01 pm

    Well.. yes, maybe we shouldn’t just forget.. ummm.. whose last name?

    Seriously, who are referring to?

    :)
    Ms Sureyya Ayhan KOP

    Maybe you should not forget about that one first :P

    What comment?

    Tamer Korkmaz/Turk Birligi/BOP :)

    I am inclined to think that Adam never was.. :P

    Hopefully he wasn’t… Greeks might get offended :p

  98. Murat Aygen - 23 Kas 2007 - 5:39 pm

    Thank you for the permission, I am sure; but I have no idea what you mean here.

    This is a Turkish litrature quizz! I am wondering if anybody will remember the poetry-gem I inspired and clumsily translated.

  99. Fatih Terim - 23 Kas 2007 - 9:03 pm

    You are all punks. What kind of weasel ends a message with “sincerely yours”? Yea you are mine bitch, your ass is mine. You don’t like spectator sports? What are you, a bitch? Emporer rules. He teaches, does not receive teaching. F** the rest. Adana kebap is the best.

  100. metin - 24 Kas 2007 - 2:45 pm

    Sayın imparatore Terim,

    “F** the rest. Adana kebap is the best.”

    Kafiye şahane, gerisi bahane.

  101. Prof. Dr. Fatih Terim - İzlenimler - 10 Nis 2008 - 2:12 pm

    […] Cografya, Norvay Travel, İspanyolca, NTV’den terbiyesizlik, Kabak tadı, Kır Emri, Norveç seferi, Sayın Maymun, […]

Geri bildirim | Yorumlar için RSS

Yorum yapın

Kapat
E-posta ile paylaş